Jemputan sebagai penulis (author) blog


Salam Semua...

Blog ini baru diperingkat permulaan... saya berhasrat untuk menjemput juruteknik Komputer yang berminat untuk menjadi penulis (author) di dalam blog ini untuk sama-sama mengemaskini blog ini...

Caranya :

  • 1. Daftarkan emel GMAIL di www.gmail.google.com . Jika yang sudah ada , ikut step seterusnya. (Untuk kemaskini blog ini memerlukan akaun gmail.)
  • 2. Maklumkan kepada saya dengan menghantar ke emel saya di faizulafzan83@gmail.com ataupun dengan maklumkan di ruangan YM saya di : faizulafzan_83@yahoo.com.my
  • 3. Kemudian apabila ada menghantar dan saya menerima alamat emel anda, saya akan jemput anda dengan menghantar emel "permission" untuk menjemput anda sebagai penulis (author).
  • 4. Apabila anda menerima emel "permission" tersebut, klik pada arahan "accept" atau link yang membolehkan anda klik tanda anda setuju untuk menjadi author.
  • 5. Selepas itu... jom sama2 kita kemaskini blog komuniti kita....
daripada : admin (Faizul Afzan)
Posted on Monday, April 06, 2009 by Faizul Afzan and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment