Meningkatkan Trafik Blog


Nuffnang Xchange Widget, salah satu widget yang disediakan oleh Nuffnang. Fungsinya ialah meningkatkan menambah trafik ke sesebuah blog. Saya telah pun memasang atau menggunakannya. Kalau dapat lihat widget ini terletak di bawah sebelah kanan blog ini.


Terdapat 5 theme yang disediakan bagi widget ni, tapi saya pilih yang biasa [ Compact ] bersesuaian dengan blog ini. Widget ini membantu sesebuah blog yang mempunyai < 300 pelawat atau uniques untuk setiap hari bagi meningkatkan kepada lebih dari 300 uniques satu hari, mungkin 1000 pelawat satu hari.
Ok juga widget yang dibangunkan oleh Nuffnang ni, buat masa ni saya baru 2 hari menggunakan widget ni dan dalam proses percubaan. Hasilnya pun belum saya penilaian. Anda juga boleh menggunakan widget ini untuk melawat blog – blog lain yang anda minat. Sekiranya anda tak mengenali Nuffnang ni, anda boleh melayari laman web www.nuffnang.com.my. Jangan lupa tengok widget ni kat bawah tu. , manalah tahu ia membantu anda untuk menarik/menambah lagi pelawat ke blog anda - Di Petik dari web azumass

Posted on Thursday, July 23, 2009 by PoT MaSiTa and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment